Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO WIND TUNNEL - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Wind Tunnel
Vermogen:
85 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwe Moto Guzzi V 100 Mandello Windtunnel.
 

De Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel is een indrukwekkende sporttoermotor die Italiaans design en moderne technologie perfect combineert. Het aerodynamische ontwerp is verfijnd in de windtunnel en valt op door een iconische kleurencombinatie: een levendig rode kleur met een zwarte achterkant, voorspatbord en champagnekleurige accenten op de brandstoftank. De motor straalt klasse en sportiviteit uit, zonder zijn erfgoed te verloochenen.

Onderhuids behoudt hij de klassieke 90° dwarsgeplaatste V-twin, nu geoptimaliseerd naar Euro 5+. Het compacte motorblok levert directe en levendige prestaties vanaf lage snelheden, met veel rijplezier in bochten en uitstekende controle.

Belangrijkste specificaties en technologieën:
  • Motor: 90° V-twin, Euro 5+

  • Vering: Öhlins Smart EC 2.0 semi-actieve vering

  • Elektronica: 6-assige IMU, bochten-ABS

  • Versnellingsbak: Quick Shifter

  • Comfort: Verwarmde handgrepen, TPMS (bandenspanningsmonitor)

  • Connectiviteit: Moto Guzzi MIA (Bluetooth-verbinding met smartphone)

  • Design: Rode en zwarte kleurstelling, champagnekleurige details
  • Vermogen 84 KW / 115 PK 
     

De V100 Mandello Wind Tunnel biedt zowel prestaties als comfort, ideaal voor rijders die stijl, technologie en karakter in één motor zoeken.

  •  

    Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 4 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Zuidergracht 1
Soest
Plan de route
035-6012106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion