Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA EV - 2003

Garantie: Nee
77610 Km
Rood
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog een zeer nette California EV.

Voorzien van een groot windscherm, lederen zijtassen van Moto Guzzi, Led koplamp voor een beter zicht en een bagagerek met sissy bar.

Chroom op wielen is nog zeer netjes is nog wel eens een probleem van deze modellen maar ook verder geloof je niet dat deze 70000 Km gelopen heeft.

Dit jaar aan laatste eigenaar verkocht maar door gezondsheidreden doe hij hem van de hand.

Word verkocht in opdracht dus inruil moet eerst bekeken worden

Daarvoor door ons onderhouden, gehele historie zit er nog bij van deze motorfiets.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion