Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MOTO GUZZI  850 LE MANS 1 - 1977

Bouwjaar:
1977
Kleur:
ROOD
Vermogen:
60 kW
Teller:
3.437 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ongekend mooi en ziet er uit als nieuw ! Deze 1e serie LeMans I ! is geheel gerestaureerd en gereviseerd !!! Spuit werk door MotorPaints Assen. Verkoop in opdracht klant.
  • HMIMOTO IS DE MOTO GUZZI/ DUCATI/ BENELLI/ APRILIA/ VOXAN SPECIALIST !

    HMI ITALIAANSE MOTOREN AL MEER DAN 25 JAAR GEPASSIONEERDE PROFFESIONALS!
    In de sfeervolle boerderij van HMI Italiaanse Motoren aan de Dorpsstraat 280 te Kiel-Windeweer/Hoogezand, op 25 km van Assen en Groningen, is een grote en bijzonder ingerichte showroom met Italiaanse motoren van nieuw tot klassiek en een professionele werkplaats met grote onderdelenvoorraad voor alle onderhoud aan uw motor.

    HMI Italiaanse Motoren is zeker een bezoekje waard. Koffie staat klaar.Kijk op onze website: www.HMIMOTO.nl voor nog veel meer moois!

    prijzen en modellen onder voorbehoud.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
HMI Italiaanse Motoren
Dorpsstraat 280
Kiel Windeweer
Plan de route
0598-623316
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gietwiel" betekent: Gegoten wiel. Gietwielen worden sedert de jaren tachtig op grote schaal standaard op nieuwe motorfietsen gemonteerd. Het idee om een wiel te gieten uit een legering van licht metaal (zoals aluminium, magnesium en titanium) is niet nieuw. De exotische Böhmerland uit 1923 was al uitgerust met gegoten aluminium wielen. De voordelen van lichtmetalen gietwielen zijn gewichtsbesparing en de afwezigheid van de noodzaak om de spaken na te stellen, zoals bij conventionele spaakwielen nodig is. Daarentegen veren gespaakte wielen enigszins en is reparatie eenvoudiger en minder kostbaar. Een gietwiel heeft de neiging te barsten bij een hevige belasting, bijvoorbeeld het stoten tegen een stoeprand, en moet dan in zijn geheel worden vervangen, wat kostbaar kan zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion