Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette en complete KTM 890 Adventure R met leuke opties
Bouwjaar 2021
Kilometerstand 13595
77 KW ( 105 ) PK
Prijs €11950
Leidse motoren
Financiering is bij ons mogelijk
Bezorgen is mogelijk
Reserveren na aanbetaling
Inruil mogelijk
Rdw erkend
Neem gerust contact met ons op 0629781234
- Financiering mogelijk
- Bezorging mogelijk
- Reserveren mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil mogelijk
Heb je een vraag, wil je een proefrit plannen of meer weten over ons aanbod? Ons team staat klaar om je te helpen! Samen zorgen we ervoor dat je altijd met vertrouwen de weg op gaat.
+31 6 29 78 12 34
info@leidsemotoren.nl
Maandag t/m zondag: 09:00 - 21:00
Opties en Accessoires: ABS
Anti blokkeer systeem
Cruisecontrol
Tech pack
TFT pack
MTC + MSR
Rally pack
Quickshifter +
Handkappen
Head Grips
Windscherm
4 Rijmodules / street / Rain / offroad / Rally
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar |
Boring x slag | 68.8 mm x 68.8 mm |
Cilinder inhoud | 889 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 77 kW bij tpm |
Max. koppel | 100 Nm bij tpm |
Koppeling | PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf |
Remmen achter | 260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | 196 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Als de beste plaatsen het moeilijkst te bereiken zijn, is de KTM 890 ADVENTURE R de juiste machine om je daarheen te brengen. Met een nieuwe motor met verhoogde capaciteit en extra prestaties, is dit een serieuze offroad-motorfiets die geschikt is voor reizen buiten de gebaande paden. Gebruikmakend van zijn enorme race-kennis en ervaring, levert KTM een real-world pakket gericht op de rijder die de uiterste grenzen van elk avontuur wil verkennen. |
Waar passie en prestatie samenkomen
Bij Leidse Motoren geloven we dat rijden meer is dan alleen een manier van verplaatsen het is een lifestyle. Onze passie voor motoren drijft ons om alleen het beste aan te bieden, van hoogwaardige motoren tot deskundige onderhoudsdiensten. Hier vind je een plek waar prestatie en betrouwbaarheid elkaar ontmoeten, zodat jij elke rit met vertrouwen en plezier kunt beleven. Of je nu een doorgewinterde rijder bent of net begint, Leidse Motoren biedt alles wat je nodig hebt om jouw passie voor motoren tot leven te brengen. Ontdek de kracht van rijden bij Leidse Motoren!
 |
Leidse Motoren |
|
De Ruiyterstraat 10
Rijnsburg
Plan de route
|
 |
0629781234
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ROYAL ENFIELD