Nieuwsbrief:

KTM  890 ADVENTURE - 2022

Prijs:
€ 10.950,- € 11.750,-
Bouwjaar:
2022
Kleur:
Oranje/zwart
Vermogen:
85 kW
Teller:
21.098 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
ktm - 890-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 890 ADVENTURE

Bouwjaar 2022

kn stand 21098

origineel nederlandse motor

deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten)

3 maanden garantie

inruil is mogelijk 
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Otomoto
Handelsweg 12
Ten Boer
Plan de route
050-3021624
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion