Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Merk & Model: KTM 790 Duke
- Bouwjaar: 2020
- Kilometerstand: 19.893 km
- Vermogen: 105 pk (77 kW)
- Cilinderinhoud: 799cc
- Kleur: KTM Pit Lane Stickerset
- Prijs: €8.795
- Garantie: Ja
- Geschikt voor 35 kW: Nee
- Inruil mogelijk: Ja
- Financiering mogelijk: Ja
Opties & accessoires:
- KTM Pit Lane Stickerset – Unieke en sportieve uitstraling
- Puig bar-end spiegels – Strakke look en beter zicht
- IXIL sportdemper – Krachtig geluid en verbeterde prestaties
- Bobbins – Makkelijker onderhoud en stabiliteit bij het parkeren
- Comfort buddy seat – Verhoogd zitcomfort voor langere ritten
- Sportief duo kapje – Geeft de motor een gestroomlijnde look
- KTM Track Pack – Geavanceerde rijmodi en instelbare tractiecontrole
- KTM Performance Pack – Inclusief quickshifter+ en motorremregeling
- Waarom kiezen voor Motorsport Klazienaveen?
-Ervaren werkplaats – Onderhoud, reparatie en schadeherstel door experts.
-Proefrijden mogelijk – Ervaar zelf het rijplezier.
-Bezorging aan huis – Gemakkelijk en snel geleverd.
-Deskundig advies – Persoonlijke service van motorliefhebbers.
-Kwaliteit & passie – Alleen de beste voertuigen en onderdelen.
-Flexibele betaalopties – Betalen bij aflevering of financiering mogelijk.
-Servicebeurt & aflevercontrole – Altijd veilig en goed onderhouden de weg op.
-10 dagen gratis all-risk verzekering – Extra zekerheid bij aankoop van een motor!
Bezoek ons in Klazienaveen!
Adres: Kruizemunt 4, 7892 AB Klazienaveen
Telefoon: 0591-393 408
WhatsApp: +31 611844404
Website: www.motorsportklazienaveen.nl
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Afleverkosten €249 – geen verplichting!
De genoemde prijs is de zo-meeneemprijs, zonder garantie. Je bepaalt zelf of je kiest voor extra zekerheid.
Voor €249 afleverkosten krijg je:
✔️ Een complete afleverbeurt
✔️ 3.000 km garantie op het blok (binnen 1 jaar)
Let op: Vooraf aanmelden is verplicht voor proefritten en afleveringen. Geen aanmelding = geen verzekering.
We doen ons uiterste best om alle informatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Toch kunnen er typefouten voorkomen. Controleer altijd de details voor aankoop. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | LC8c 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 799 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 105 pk / 77 kW bij tpm |
Max. koppel | 87 Nm bij 8000 tpm |
Koppeling | PASC™ Mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-staal frame |
Vering voor | WP 43 mm omgekeerde voorvork |
Vering achter | WP schokdemper met voorspanningsregelaar |
Remmen voor | 4-zuiger Radiaal gemonteerde remklauw, 300mm schijf |
Remmen achter | 2-zuiger remklauw, 240mm remschijf |
Voorband | Maxxis Supermaxx ST |
Achterband | Maxxis Supermaxx ST |
Wielbasis | 1.475 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 mm |
Drooggewicht | 169 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Oranje |
Beschrijving | The KTM 790 DUKE is devastatingly accurate. The agility you`d expect from a single, blended with the meaty punch of a twin. It carves corners with pinpoint precision, boasting the all-new 799 cc LC8c parallel twin motor nestled into one of the lightest and most compact chassis around. The KTM 790 DUKE is all about being fast where it counts – in the corners. Dynamically flicking from one bend to the next, putting you in the heart of the action and not on the sidelines. |
Motorsport Klazienaveen biedt:
• Keuze uit +/- 150 motoren, Waarvan 25 op locatie
• Ruime keus in Kleding en Helmen
• In- en verkoop nieuw en gebruikt alle merken
• Onderhoud en Reparaties Wegmotoren van alle merken
• Onderhoud en Reparaties Crossmotoren van alle merken
• Winterstalling & Winterbeurt
• Verhuur motoren
• Accessoires en Onderdelen
• Schade afhandelingen (eventueel leenmotor)
• Inbouwbedrijf alarm systemen
• Zeer gunstige financieringsmogelijkheden
• Altijd diverse banden actie's, Alle merken, Ook voor de cross/enduro
• Diverse uitlaatsystemen leverbaar ook custommade
• Lassen van aluminium , titanium , staal mogelijk
• Kom gerust langs, ook voor een kopje koffie
• 25 kw mogelijk, vraag naar de voorwaarden
 | Klazienaveen, Drenthe |
 | 0591-393408 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken