Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2023
bijna nieuwe 690 smc-r
met rijmodi en tractioncontrol
en quickshifter
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | LC4 690 eencillinder, viertakt |
Boring x slag | 105 mm x 105 mm |
Cilinder inhoud | 690 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 55 kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | PASC (TM)-slipperkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen buisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP-schokdemper met Pro-Lever linksysteem |
Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, 320 mm remschijf, vast |
Remmen achter | Brembo enkele zuiger, remschijf 240 mm, zwevend |
Voorband | Bridgestone S21 17 |
Achterband | Bridgestone S21 17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 890 mm |
Drooggewicht | 147 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De KTM 690 SMC R legt de lat hoger voor asfalthooligans. Het gereviseerde chassis wordt aangevuurd door de nieuwste 690 LC4 motor en een geüpdatet elektronicapakket, dus of je nu je asfaltscheurende talenten op bergweggetjes of op het parcours inzet, je drift de toekomst in met een maximale grijns en je aderen kloppend van de adrenaline. Het rijgemak wordt vergroot door de nieuwste volledig instelbare WP APEX ophanging, dus alles waar jij aan hoeft te denken is je richten op de weg voor je en de gashendel zo ver mogelijk open draaien. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal.
De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken