Nieuwsbrief:

KTM  690 ENDURO - 2010

Garantie: Nee
38404 Km
Oranje
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
ktm - 690-enduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 690 enduro,door vorige eigenaar klaar gemaakt voor TET ritten maar is er niet van gekomen. 

Motor: 690cc 1 cilinder 4 takt
Vermogen: 62 pk en 65 nm koppel
Brandstof systeem: injectie
Versnellingsbak: 6 versnellingen
Gewicht: 138 kg

Opties:
• WP vering voor en achter (door Buxur)
• KTM Rally handkappen
• KTM Rally shield
• KTM Rally pegs
• Progrip rally grips
• Akra uitlaat
• Dunlop enduro banden
• Michelin Heavy Duty binnenbanden voor en achter
• TwinAir open luchtfilter
• Xenon verlichting
• USB lader (waterdicht)
• Enduro skid plate (metaal)
• Enduro kentekenhouder met led verlichting
• Brembo remmen voor en achter
• Motea verhoogde tankdop
• Twee originele sleutels
• Complete map met aankoopbon en volledig onderhoud tot nu.

inruil mogelijk.



Zoektermen: ktm 690 Husqvarna 701 500 450 Yamaha tenere xt 890 990 crossmotor kenteken enduro supermotard supermoto EXC EXCF Rally adventure



 
  • Roelofs Motoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,- euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv

Opties en Accessoires:
Buddyseat zit erbij., Rimstriping / velgband, vering, andere / luchtvering, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roelofs Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion