Nieuwsbrief:

KTM  350 SX F - 2022

Garantie: Nee
68 Uur
WIT - ORANJE
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
ktm - 350-sx-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette KTM 350 SX-F van het bouwjaar 2022.

Motor heeft 68.2 uur gelopen. Voorzien van Akrapovic slip-on, PROSTUF wielen met oranjenaven en Moto-Master schijven. Slijtage delen in goede staat.

Voor meer informatie of vragen, graag even bellen/mailen!
  • KTM, HUSQVARNA, GASGAS, HONDA, YAMAHA, KAWASAKI, SUZUKI

    Voor meer info en vragen neem contact op via: 0342461338

    Openingstijden:

    maandag     09:00–12:30, 13:00–18:00
    dinsdag       09:00–12:30, 13:00–18:00
    woensdag   09:00–13:00
    donderdag  09:00–12:30, 13:00–18:00, 19:00–21:00
    vrijdag         09:00–12:30, 13:00–18:00
    zaterdag     08:30–13:00
    zondag       Gesloten

  • Ons team bestaat uit enthousiaste specialisten, die jouw passie delen en je met raad en daad kunnen ondersteunen.

    Met de jarenlange ervaring kunnen zij je alles vertellen over de motoren, het onderhoud, kleding en andere motorzaken, zeker op het gebied van motorcross en enduro. Onze service gaat net iets verder, onze specialisten lopen net iets harder en doen er alles aan om uw bezoek aan Brouwer Motors zo goed mogelijk te laten verlopen.

    Maak hiernaast alvast kennis met ons team van specialisten! Kom snel langs in Zwartebroek, de koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Brouwer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion