Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R SE - 2016

Garantie: Ja
31047 Km
SPECIAL EDITION
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
ktm - 1290-super-duke-r-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 1290 Super Duke R Special Edition uit 2016 met slechts 31.047km..

Compleet met aflevermap, dubbele sleutels, onderhoud historie.

Rijkelijk voorzien van onderstaande accessoires:
- Akrapovic sportuitlaat
- Oranje wielen
- KTM Powerparts Gel zadel rijder
- KTM Powerparts Gel zadel passagier
- KTM Powerparts rem en koppelings hendels
- KTM Powerparts rem en koppeling hendel beschermers
- KTM Powerparts Flame Brake Discs
- KTM Powerparts korte kentekenplaat houder
- KTM Powerparts CNC gefreesde en oranje geanodiseerde T-stuk en kroonplaat
- KTM Powerparts CNC gefreesde en oranje geanodiseerde reservoir deksels
- KTM Powerparts Carbon koppeling / ontsteking deksel cover
- TPMS, banden spanning meters
- Instelbare rijmodus
- LED koplamp en knipperlichten
- Meest hoogwaardige WP vering, volledig instelbaar voor en achter
- etc.....

Motorfiets is in hele nette staat en wij voerde net de 30.000km beurt uit inclusief nieuwe ketting / tandwielen. 

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion