Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
ORANJE
Vermogen:
134 kW
Teller:
32.510 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 1290 Superduke R uit 2020 met 32.510km. Origineel Nederlandse Superduke. Wij leverde deze motor vanaf nieuw en deden ook het complete onderhoud. BTW-motorfiets.

Voorzien van extra's:
- Tech software pakket (Quick shifter up en down), Motorcycle Slip Regulation
- KTM My Ride
- Evotech korte kentekenplaat houder
- Zwart / Oranje gefreesde rem en koppeling hendel
- Bar end spiegels

Deze Superduke is helemaal compleet zoals nieuw met aflevermap, dubbele sleutels, boordgereedschap, onderhoud historie.

De meest extreme hyper-naked heeft een update gekregen. De nieuwe Super duke R is nu slanker, gemener en nog extremer dan ooit. Gemonteerd in een geheel nieuw chassis is de bijgewerkte versie van de 1301cc LC8 V-Twin. Die tilt THE BEAST naar een heel nieuw niveau. De legendarische status van de 1301 cc V-twin valt niet te ontkennen. Nu nog lichter en krachtiger dan voorheen, deze krachtpatser is gebouwd om alles aan te vallen, als je maar dapper genoeg bent...

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2025 Motoroccasion