Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2014

Garantie: Ja
14000 Km
Zwart, groen
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwstaat Originele Nederlandse motorfiets staat, heeft een maximum vermogen van 83 kW (113 PK) en een cilinderinhoud van 806 cc.

Bouwjaar: 2014
Tellerstand: 13381 km
2 originele sleutels


Bomvol opties (meeste opties van allemaal) o.a:
  • Hyperpro vering
  • Laser sportdempers met db killers ( super gave sound)
  • Cruise Control
  • Barracuda korte kentekenplaathouder
  • Barracuda valdoppen
  • Barracuda handvaten
  • Barracuda verstelbare hendels
  • Barracuda stuur
  • Barracuda bobbins
  • ​​​​​​​Barracuda LED knipperlichten
  • ​​​​​​​Barracuda Spiegels
  • Benguo telefoonhouder
  • Bagster gel zadel ook voor passagier Twv €€€
  • Gear indicator
  • Verhoogd en donker windscherm
  • Wheelstriping Kawasaki
  • ABS

Motorfiets verkeerd in uitzonderlijk mooie staat!

Kortom deze Z800 ABS staat klaar voor jou, neem contact op voor vragen of een afspraak!

Prijs €6995.- gratis 1 maand verzekering en gratis volle tank brandstof.
Inruil geen probleem.
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion