 |
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt parallel-twin |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 10.8:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x φ38 mm, met hulpgaskleppen |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 61 pk / 45 kW bij tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 6 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.438 (39 / 16) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisvormige diamant frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | Telescopische voorvork, φ41 mm, veerweg 130 mm |
Vering achter | Horizontale Back-Link, met 7-voudig instelbare voorspanning, veerweg 80 mm |
Remmen voor | Enkele 300 mm remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70R18M/C 59H |
Achterband | 160/60R17M/C 69H |
Wielbasis | 1575 mm |
Lengte | 2310 mm |
Breedte | 880 mm |
Hoogte | 1100 mm |
Zithoogte | 705 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met de Vulcan S scoorde Kawasaki een regelrechte hit. Eindelijk een écht nieuw Cruiser concept met een krachtig staand 650cc tweecilinder blok, een volkomen eigen gezicht en de beste handling in zijn klasse.
En alsof dat nog niet onderscheidend genoeg was introduceerde Kawasaki ook nog eens een unieke lijn Ergo-fit accessoires voor de Vulcan S, waardoor werkelijk iedereen een perfecte rijpositie op deze Urban Hero kan vinden.
|