Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1100 S - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
WIT
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
kawasaki - versys-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ga verder dan ooit tevoren met je ultieme reisgenoot. De nieuwe Versys 1100 S biedt comfort voor lange afstanden, vertrouwen op elke weg en een nieuw motorblok met meer vermogen en koppel voor meer souplesse. Bereid je voor om je horizon te verbreden met flexibele bagagemogelijkheden en moderne rijhulpsystemen.

De Kawasaki Versys 1100 S 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Graphite Gray
  •  Pearl Robotic White





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion