Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 250 F - 2019

Garantie: Ja
91 Uur
Groen
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De motor is nog volledig origineel en goed onderhouden. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig. Deze heeft de vorige eigenaar netjes in het boekje opgeschreven. Er is goed te zien dat de motor weinig te verduren heeft gehad. Bij 49.8 uur is de eerste zuiger vervangen en bij inruil is er door ons nog een nieuwe zuiger gemonteerd met distributieketting. Deze is dus net als de olie en olie filter nog nieuw. Daardoor moet de motor nog ingereden worden. Door de Japanse degelijkheid en het uitzonderlijk goede onderhoud kun je met deze motor voorlopig nog vooruit!

 Prijs: €4950,- incl BTW, ondernemers kunnen de btw terugvragen!
Telefoon nummer: 010-5216470
E-mail: info@motorcrossaad.nl
  • -

    Wij berekenen geen afleverkosten!
    Al onze occasions staan aflever klaar in de showroom. Wilt u nog dezelfde dag de motor mee naar huis nemen? Dat is bij ons geen probleem. Uw nieuwe motorfiets thuis laten bezorgen is mogelijk.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

    Bij Motorcross AAD- De Boer Motoren bent u aan het juiste adres als het om aankoop, onderhoud of reparatie van uw motorfiets gaat. Met een oppervlakte van 700 vierkantemeter aan showroom zijn wij een van de grootste off-road winkels in Nederland. Hier kunt u alle benodige artikelen vinden die u nodig heeft voor het uit oefenen van uw sport.

    Al onze occasions zijn met grote zorg geselecteerd en ook na aanschaf bieden wij een nette service.




     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcross Aad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion