Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ELIMINATOR 500 SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Eliminator 500 SE breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laag en comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meest benaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is een tijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “Just Ride”.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion