Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ELIMINATOR 500 SE - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
METALLIC MATTE
Vermogen:
33 kW
Teller:
4.432 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
kawasaki - eliminator-500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Bij Motor Venray bieden we een bijna nieuwe Kawasaki Eliminator 500 SE uit 2024 aan. Deze motor combineert stijl en prestaties met moderne functionaliteiten, perfect voor zowel dagelijks gebruik als ontspannen toerritten.

- Bouwjaar: 2024
- Kilometerstand: 4.432 kilometer
- Fabrieksgarantie: nog 4 jaar resterend
- Voorzien van een handige USB-aansluiting
- Modern en krachtig design met uitstekende rijeigenschappen

Wil jij een motor die je direct een zorgeloze rijervaring biedt? Bezoek Motor Venray en ontdek deze Kawasaki Eliminator 500 SE zelf. Deze kans wil je niet missen!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion