Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER TWENTY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SILVER QUARTZ SMOKE
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
indian - scout-bobber-twenty
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Indian Scout Bobber Twenty
bwj : nieuw
motor : 1130 cc 100 pk
kleur : Silver quartz smoke
Uit voorraad leverbaar !!!!!

De waanzinnige Indian Motorcycle Scout Bobber Twenty

De Scout Bobber Twenty is de moderne interpretatie van de iconische bobber-stijl. Gestript, compleet uitgevoerd, met een scherpe styling en ongepolijste power. De vloeistofgekoelde, 1133 cc grote, 100 PK sterke V-Twin biedt snelle acceleratie en meer dan genoeg power voor elke situatie. Dankzij ongekende aandacht voor details is de gestripte Scout Bobber Twenty  een niet te negeren verschijning.

Spaakwielen
Prijs : 19690.-
incl : afleveringsbeurt
         volle tank benzine
         24 maanden  fabrieks garantie
kom deze super motorfiets bekijken bij ons in de showroom

 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion