Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER SIXTY - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ZWART
Vermogen:
63 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Perfecte balans tussen de vermogen en wegligging , voor gemakkelijk op en afstappen en een laag zwaartepunt bied de Scout Sixty Classic een vertrouwd gevoel en optimaal comfort. Dank zij de ergonomische midcontrols ligt het zwaartepunt direct onder je waardoor je vol vertrouwen met deze motor de mooiste ritten kan beleven.
Ervaar dit zelf om eens op een van onze demo's te rijden.

Opties en Accessoires:
4" analoog instrumentenpaneel met snelheidsmeter, controlelampjes en multifunctioneel display, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Led-achterlicht/-remlicht/-richtingaanwijzers, Led verlichting, Lichtmetalen velgen 16'', Mid controls, Vloeistofgekoelde V-twin




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Indian Motorcycle Rotterdam
Waalhaven ZZ 6, Haven 2248
Rotterdam
Plan de route
010-4286320
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion