Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 125 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Wit
Vermogen:
11 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
husqvarna - vitpilen-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Vitpilen 125 is perfect geproduceerd en geassembleerd met eersteklas onderdelen om een betrouwbare motorfiets met kleine cilinderinhoud voor jonge rijders te creëren. Het is de ideale machine om de boel eens flink op te schudden. De hoogwaardige WP-vering, wielen van gegoten aluminium, ABS en tractiecontrole zijn ontworpen om topprestaties te leveren en geven alle rijders vertrouwen. De met een moderne, maar minimalistische styling afgewerkte Vitpilen 125 een verbluffende machine, zowel qua esthetiek als qua rijeigenschappen.
Technische hoogtepunten:
  • Nieuw frame en swingarm die de nieuwe motor met off-center achtervering accommoderen

  • Nieuw 5” bonded glass TFT-display 
  • Open cartridge voorvork 
  • Een premium lakafwerking met overcoated decals
  • Lage zithoogte van 820 mm
  • Hoekgevoelige ABS 
  • Easy Shift en connectiviteitsfuncties als standaard
  • LED-koplamp met positioneringslichtring 
  • Gegoten aluminium 17" wielen met 6-spaaks aerodynamisch ontwerp en premium Michelin Power 6 banden 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion