Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  FE 250 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Wit
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
husqvarna - fe-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De FE 250-carrosserie is op een beproefd technisch platform gebouwd en biedt de berijder contactpunten voor meer controle, zelfs onder de zwaarste omstandigheden. Opvallende donkerblauwe en elektrisch gele grafische details, samen met een metallic-blauw frame, benadrukken de laatste revisie en zorgen voor een onderscheidende look die de constante evolutie van deze gevestigde enduro-machine onderstreept. De FE 250 is hoogwaardig geassembleerd en uitgerust met eersteklas componenten, dankzij de hoogwaardige Michelin-endurobanden, de BRAKTEC-remmen en -koppeling en de enduro-specifieke WP-vering is hij in staat om op het hoogste niveau mee te racen. Tevens is de motor voorzien van een Quickshifter voor supersnel en soepel schakelen, en heeft een state-of-the-art LED koplamp
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion