Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te Koop: Honda VT750 (2009) – Slechts 5.302 km – De Cruiser die je zoekt! ðŸï¸
Ben jij op zoek naar een cruiser met karakter? De Honda VT750 uit 2009 met maar 5.302 km op de teller is de perfecte keuze voor wie houdt van stijl, comfort en betrouwbare prestaties!
🔹 Bouwjaar: 2009
🔹 Kilometerstand: Slechts 5.302 km – bijna nog in nieuwstaat!
🔹 Motorinhoud: 745cc – ideaal voor lange ritten en cruisen zonder in te boeten op kracht
🔹 Staat: Uitstekend onderhouden – deze beauty ziet eruit als nieuw
🔹 Toegankelijk: Dankzij het lage zwaartepunt en de comfortabele zithouding is deze motor perfect voor zowel beginnende als ervaren rijders!
Waarom de Honda VT750?
✅ Uitmuntend cruiser-design: De VT750 heeft die klassieke cruiserlijn die je doet verlangen naar lange ritten langs de kust of over landelijke wegen.
✅ Zeker op de weg: De 745cc-motor zorgt voor voldoende vermogen, maar is tegelijkertijd niet te agressief – perfect voor een ontspannen rit.
✅ Lage instap: De lage zithoogte maakt de VT750 bijzonder toegankelijk voor een breed scala aan rijders, van beginners tot gevorderden.
✅ Comfortabel: Dankzij de soepele vering en ergonomische zithouding is deze motor ideaal voor lange ritten.
staat in de vestiging Deventer en deze moto is ook geschikt voor het A2/Code 80 rijbewijs
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 52° V-twin |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 745 cc |
Comp. verhouding | 9.6:1 |
Kleppen | 6-kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-F1 electronische benzine injectie met automatische choke |
Ontsteking | Transistor ontsteking |
Vermogen | 45 pk / 33.5 kW bij 5500 tpm |
Max. koppel | 64 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.400 (36/15) |
Overbrenging | Cardanaandrijving |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14.6 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbel wiegframe |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 116 mm veerweg |
Vering achter | Twee dempers met 5-voudig instelbare veervoorspanning, 90 mm veerweg |
Remmen voor | 296x6 mm hydraulisch bediende remschijf met 2-zuiger remklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 180 mm trommelrem |
Voorband | 120/90 17 M/C (64S) |
Achterband | 160/80 15 M/C (74S) |
Wielbasis | 1640 mm |
Lengte | 2510 mm |
Breedte | 920 mm |
Hoogte | 1125 mm |
Zithoogte | 658 mm |
Drooggewicht | 256.3 kg |
Leverbare kleuren | Candy Glory Red, Graphite Black |
Beschrijving | De nieuwe VT 750 C Shadow weet te overtuigen door een geslaagde combinatie van een lowrider uiterlijk en volmaakt comfortabele rijeigenschappen. De vloeistof gekoelde V-twin motor met een inhoud van 750cc levert zijn vermogen al vanaf heel lage toerental en beschikt daarmee over een smeuïg motorkarakter. Een nieuw PGM-FI injectiesysteem, gecombineerd met HECS3 katalysator, draagt bij aan het lage brandstofverbruik en een geringe uitstoot. |
 |
Motorcentrum Deventer |
|
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
|
 |
0570-656006
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van