Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 C SHADOW - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
5.302 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Honda VT750 (2009) – Slechts 5.302 km – De Cruiser die je zoekt! 🏍️

Ben jij op zoek naar een cruiser met karakter? De Honda VT750 uit 2009 met maar 5.302 km op de teller is de perfecte keuze voor wie houdt van stijl, comfort en betrouwbare prestaties!

🔹 Bouwjaar: 2009
🔹 Kilometerstand: Slechts 5.302 km – bijna nog in nieuwstaat!
🔹 Motorinhoud: 745cc – ideaal voor lange ritten en cruisen zonder in te boeten op kracht
🔹 Staat: Uitstekend onderhouden – deze beauty ziet eruit als nieuw
🔹 Toegankelijk: Dankzij het lage zwaartepunt en de comfortabele zithouding is deze motor perfect voor zowel beginnende als ervaren rijders!


Waarom de Honda VT750?

✅ Uitmuntend cruiser-design: De VT750 heeft die klassieke cruiserlijn die je doet verlangen naar lange ritten langs de kust of over landelijke wegen.
✅ Zeker op de weg: De 745cc-motor zorgt voor voldoende vermogen, maar is tegelijkertijd niet te agressief – perfect voor een ontspannen rit.
✅ Lage instap: De lage zithoogte maakt de VT750 bijzonder toegankelijk voor een breed scala aan rijders, van beginners tot gevorderden.
✅ Comfortabel: Dankzij de soepele vering en ergonomische zithouding is deze motor ideaal voor lange ritten.

staat in de vestiging Deventer en deze moto is ook geschikt voor het A2/Code 80 rijbewijs




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion