Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 C SHADOW - 2009

Garantie: Ja
5302 Km
Zwart
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Honda VT750 (2009) – Slechts 5.302 km – De Cruiser die je zoekt! 🏍️

Ben jij op zoek naar een cruiser met karakter? De Honda VT750 uit 2009 met maar 5.302 km op de teller is de perfecte keuze voor wie houdt van stijl, comfort en betrouwbare prestaties!

🔹 Bouwjaar: 2009
🔹 Kilometerstand: Slechts 5.302 km – bijna nog in nieuwstaat!
🔹 Motorinhoud: 745cc – ideaal voor lange ritten en cruisen zonder in te boeten op kracht
🔹 Staat: Uitstekend onderhouden – deze beauty ziet eruit als nieuw
🔹 Toegankelijk: Dankzij het lage zwaartepunt en de comfortabele zithouding is deze motor perfect voor zowel beginnende als ervaren rijders!


Waarom de Honda VT750?

Uitmuntend cruiser-design: De VT750 heeft die klassieke cruiserlijn die je doet verlangen naar lange ritten langs de kust of over landelijke wegen.
Zeker op de weg: De 745cc-motor zorgt voor voldoende vermogen, maar is tegelijkertijd niet te agressief – perfect voor een ontspannen rit.
Lage instap: De lage zithoogte maakt de VT750 bijzonder toegankelijk voor een breed scala aan rijders, van beginners tot gevorderden.
Comfortabel: Dankzij de soepele vering en ergonomische zithouding is deze motor ideaal voor lange ritten.

staat in de vestiging Deventer en deze moto is ook geschikt voor het A2/Code 80 rijbewijs




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW paren van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion