Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 750 F - 1993

Garantie: Nee
37031 Mls
Rood
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
honda - vfr-750-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een heerlijke vlotte sportieve toerfiets  de VFR750F

* Bj 1993
* 59.595km
* watergekoelde V4 met verslavend geluid , loopt keurig netjes  en pakt goed op
* Ziet er voor bouwjaar / kilometers keurig uit , in originele lak , met paar acceptabele gebruiksspoortjes 
* rijdt schakelt remt prima , erg strak allemaal nog
* hoog smokekleurig windscherm
* afdek kap voor duoseat
* Felle LED verlichting koplamp
* Middenbok
* recent nog onderhoud gehad: remblokken / olie+ filter / koppeling vervangen  
* Prima voorband en a-band wordt nog vervangen
* Kettingset perfect..
* incl. reservesleutels en boord gereedsschap
* prijs 1199€ en inruil kan ook nog
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion