Nieuwsbrief:

HONDA  NX 500 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Grand Prix Red
Vermogen:
35 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - nx-500
honda - nx-500
honda - nx-500
honda - nx-500
honda - nx-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De compacte, veelzijdige nieuwe NX500 biedt je optimale beweegbaarheid in de stad en heeft de capaciteiten om offroad te gaan. Bovendien zorgt een agressief ogende, rally-geïnspireerde kuip en groot windscherm voor optimale windbescherming en comfort onderweg. Hoogwaardige technologische voorzieningen bestaan uit onder andere een 5 inch TFT-display met Honda RoadSync en smartphoneconnectiviteit. En zijn A2-compatibele tweecilinder levert flexibele en bijzonder plezierige prestaties, ondersteund door tractiecontrole via HSTC.

Deze nieuwe NX500 in de kleur grandprix Red is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda Garantie.
Bij registratie tot 31 maart 2025 1 jaar gratis Honda Verzekering. 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Benjan Motoren
Kaartenmakersstraat 1
Ridderkerk
Plan de route
0180-418952
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion