Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Earth Khaki
Vermogen:
43 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Op zoek naar de meest veelzijdige motor die je kan bedenken? Dan moet je hier zijn. De NC750X met zijn hoge poten en krachtige tweecilinder is inzetbaar voor elk doel. En hij kreeg een update. Het ruige design scherpt verder aan en wordt geleid door een vernieuwde LED-koplamp en een nieuw 5 inch TFT-scherm dat naadloze verbinding met je smartphone integreert dankzij Honda RoadSync. Nu ook met dubbele remschijven aan de voorkant voor verbeterde stopkracht en kuipdelen dat bestaat uit duurzaam gekleurd Durabio™-materiaal. Natuurlijk blijft het geniale geheim van de NC750X aanwezig: een geïntegreerde opbergruimte van 23 l, voldoende ruim om een integraalhelm in op te bergen. Dat is niet gewoon buiten de lijntjes kleuren. Dat is de lijntjes bepalen.

Deze nieuwe NC750X is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Benjan Motoren
Kaartenmakersstraat 1
Ridderkerk
Plan de route
0180-418952
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion