Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
.
Vermogen:
43 kW
Teller:
30.670 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Fabrikant: - - -

Honda NC750X uit 2022 voorzien van 3 delige kofferset,handvatverwarming, navigatie, handkappen, valbeugels etc.

Honda NC750X VOL Opties! Navi Koffers BJ 2022


- Merk: Honda
- Model: All-Road
- Tellerstand: 30670 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 745 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 43 kW / 59pk
- Ledig gewicht: 214 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2


Pakket: Comfort Pack

- Handvatverwarming

Pakket: Urban Pack

- Middenstandaard
- Topkoffer

Exterieur

- Beugel voor Topkoffer
- Beugels voor zijkoffers
- Handkappen
- Handvatverwarming
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Led knipperlichten
- Midden standaard
- Navigatie
- Valbeugel
- Windscherm

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Handvatverwarming
- Middenstandaard
- Topkoffer
- Zijkoffers

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


? Honda NC750X ABS 
? 2022 Bj
? 30670 Km 
? Nieuwstaat
? Garantie 6 Maanden 
? Bezorging aan huis mogelijk
? Tenaamstellen gratis 
? Proefrit mogelijk 
? Elke dag geopend op afspraak
? Inruil mogelijk 
 
? Geen onverwachte afleverkosten
? Volle tank benzine + afleverbeurt inbegrepen
? RDW erkend 
 
? Motorservice de Zeeuw
? Knibbelweg 73E5 
? 2761JC Zevenhuizen
? Motorservicedezeeuw@gmail.com
? 06 - 555 299 09 
? www.motorservicedezeeuw.nl
 
? Volg ons op Instagram Motorservice_dezeeuw 
? Uw droommotor is dichterbij dan u denkt !
 

Motorservice De Zeeuw
Knibbelweg 73E-5
2761JC Zevenhuizen
06 55529909
motorservicedezeeuw@gmail.com



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Achteropkomend verkeer waarschuwing, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Beugels voor zijkoffers, Beugel voor Topkoffer, Handkappen, Handvatverwarming, LED achterlichten, Led knipperlichten, LED koplampen, Middenstandaard, Midden standaard, Navigatie, Topkoffer, Valbeugel, Windscherm, Zijkoffers, Alarm, ASR, Startonderbreker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorservice de Zeeuw
Knibbelweg 73 E 5
Zevenhuizen
Plan de route
0655529909
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion