Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Honda NC750S ABS Naked 2016 Zwart-Rood 34.950Km
Motor verkeert in keurige staat en is netjes onderhouden
Voorzien van: Wind Screen en Middenstandaard
.
Showroomprijs 5.900 - inruil mogelijk -
Prijs bij geen inruil 5.650- incl. garantie !!
.
Voor vragen over dit product … Graag even bellen
Eén telefoontje geeft meer info dan vele E-mails
Op mail en biedingen wordt helaas niet gereageerd
.
HUYBERS MOTOREN - Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Uw leverancier voor Yamaha, Suzuki, Kawasaki en Honda
Inkoop, verkoop en verhuur van mooie Japanse motoren !!
.
Nieuw voordeel en mooi gebruikt - Altijd 100 tot 150 stuks.
Het Motor-Totaal-Center voor de Japanse motor. Ook voor
Motorverhuur, Onderhoud, Reparatie, Service and Parts.
Ruime gesorteerd onderdelen magazijn met voordeel prijzen
Grote motorkleding OUTLET en motorhelmen aanbiedingen
.
Ook voor uw ACCU en MOTORBANDEN met actie voordeel
Absoluut NERGENS GOEDKOPER !! Zie onze website
Tas & Koffer systemen, Ketting set en Uitlaat voordeel !!
.
Dagje weg ? Weekendje er tussen uit ? Of lekkere vakantie?
Ook het adres voor het huren van een mooie motor !!
Naked-Sport, Custom-Cruiser, Adventure en Touring modellen
.
HUYBERS MOTOREN - Al sinds 1958 - Actief en Voordelig
Europalaan 91, 5481JD Schijndel Tel 073-5477770
Centraal in Brabant tussen Eindhoven-Den Bosch-Uden/Veghel
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
Cilinder inhoud | 745 cc |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 54 pk / 40 kW bij 6250 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 4750 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platen (** Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant, steel pipe |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 120mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 120mm veerweg |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 3-zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Remmen achter | 240mm enkele remschijf, enkel zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1525 mm |
Lengte | 2195 mm |
Breedte | 780 mm |
Hoogte | 1130 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 216 kg |
Leverbare kleuren | Rood/Zwart/Grijs/Wit |
Beschrijving | NC750S. Puur rijplezier.
Om puur rijplezier te ervaren is maar één ding nodig: een motorfiets als de NC750S. Gemaakt om te genieten. Zowel voor beginnende als voor ervaren rijders. Niets weet immers zo te bekoren als een spannende, krachtige naked bike die synoniem is met strakke vormen en onversneden rijgenot. De ongecompliceerde NC750S munt bovendien uit inzake aankoop- en onderhoudskosten, kwaliteit en techniek.
Een nieuw ontwikkelde tweecilinder van 745 cc is in dit geval gecombineerd met een optionele innovatieve transmissie met dubbele koppeling en features zoals ProLink-achterwielophanging, ABS en een LCD-multifunctiedisplay. Ook standaard: een dynamische handling, lange onderhoudsintervallen en een groot helmvak op de plaats waar normaal de brandstoftank zit. |
Welkom bij Huybers Motoren
Al sinds 1958 – Actief en Voordelig !!
Het Motor-Totaal-Center voor de Japanse motor. De leverancier, specialist en service werkplaats voor YAMAHA, SUZUKI, KAWASAKI, HONDA. Wij adviseren u graag voor uw nieuwe aankoop !!
 | Schijndel, Noord-Brabant |
 | 073-5477770 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken