Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X C-ABS - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
Zwart
Vermogen:
35 kW
Teller:
21.248 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
honda - nc-700-x-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

Honda NC 700 X ABS in nette staat! Geschikt voor de A2 rijder (35kw), voorzien van handvatverwarming & zadelverwarming.

Bouwjaar: 2012
kmstand: 21.248

Onderhoudshistorie aanwezig!

Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt.

Meerprijs 3 maanden JVL (blok)Garantie €175,-


Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- MRA hoog windscherm
- H.I.S.S anti-diefstalsysteem
- Oxford handvatverwarming
- Zadelverwarming
- Groot opbergvak

De Honda NC 700 X staat bekend om zijn veelzijdigheid en comfortabele ontwerp. met zijn grote opbergvak is deze motor uitermate geschikt voor woon werkverkeer, een echte allrounder!

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Kraaivenstraat 25-04
5048 AB Tilburg
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
JVL Motors
Ambachtsweg 3c
Udenhout
Plan de route
06-41701543
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion