Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Dikke Honda GL 1800 Goldwing
- ABS
- Hand & zadelverwarming
- Valprotectie
- Navigatie
- Windscherm
- Kofferset
- Middenbok
- Cruise control
- NL motor!
Latere aflevering ivm bijvoorbeeld nog te behalen rijbewijs, bonus etc mogelijk, pas betalen bij aflevering!
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren*
- Ruime gratis parkeer mogelijkheden
Zoek jij een job in de motorbrance? Wij zijn op zoek naar collega's check onze vacatures op barbiermotorsport.nl
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 12-kleps SOHC, 6-cilinder boxer |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 1832 cc |
Comp. verhouding | 9.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie met automatische choke |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 118 pk / 87 kW bij 550 tpm |
Max. koppel | 167 Nm bij 4000 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen (incl. overdrive en elektrische achteruit) |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 25 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 45 mm telescoopvork met anti-duikinrichting, 140 mm veerweg |
Vering achter | Pro-Link Pro-Arm met elektronisch instelbare veervoorspanning, 105 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 296 x 4,5 mm hydraulisch bediende zwevende remschijven, 3-zuiger remklauwen, ABS en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 316 x 11 mm geventileerde remschijf met 3-zuiger remklauw, ABS en sintermetalen remblokken |
Voorband | 130/70 R18 (63H) |
Achterband | 180/60 R16 (74H) |
Wielbasis | 1690 mm |
Lengte | 2635 mm |
Breedte | 945 mm |
Hoogte | 1455 mm |
Zithoogte | 740 mm |
Drooggewicht | 363 kg |
Leverbare kleuren | Billet Silver Metallic, Black-Z, Cabernet Red Metallic |
Beschrijving | Zijn machtige verchroomde en superzachte zescilinder boxermotor levert een imposante acceleratie en erg veel trekkracht, terwijl zijn verfijnde aluminium frame, voorvork met lange veerweg, instelbare achtervering en lage zwaartepunt garant staan voor een perfecte handelbaarheid. En dan is er natuurlijk de luxe uitrusting van de Gold Wing, met onder meer de achteruitversnelling en cruise control, samen met de enorme bagageruimte. |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
 |
Barbier Motorsport Havelte |
|
Oeveraseweg 6
Havelte
Plan de route
|
 |
0521-342960
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken