Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 300 L - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
EXTREME RED
Vermogen:
Teller:
316 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
honda - crf-300-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Ben jij op zoek naar een bijna nieuwe offroad motor waarmee je direct de mooiste avonturen kunt beleven?

Dan is deze Honda precies wat je zoekt. Met slechts 361 kilometer op de teller is deze motor nauwelijks van nieuw te onderscheiden – je krijgt dus de betrouwbaarheid en frisheid van een nieuwe machine, maar voor een aantrekkelijke prijs.



Deze Honda is licht van gewicht, heeft een koppelrijke motor en is daardoor bijzonder geschikt voor zowel beginnende als gevorderde offroad-rijders. Of je nu TET-routes wilt verkennen of gewoon lekker het terrein in wilt duiken, deze motor is er helemaal klaar voor.



Kortom: een ideale allround offroader met alles wat je nodig hebt voor eindeloze avonturen. Stap op, start ‘m, en ga op pad!

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion