Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 250 - 2024

Garantie: Nee
24 Uur
Rood
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
honda - crf-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda CRF 250 2024 – Zo goed als nieuw – Slechts 24 uur gelopen!



Prijs: €6.450 (marge, geen btw)
Staat: Zo goed als nieuw
Urenstand: 24 uur
Bouwjaar: 2024


Beschrijving:
Te koop aangeboden: een Honda CRF 250 2024, nieuw geleverd aan de klant en nu weer terug in de verkoop. De motor heeft slechts 24 uur gelopen en verkeert in uitstekende staat, praktisch als nieuw.

Bij aflevering krijgt de motor:
 Nieuwe wielen
 Nieuwe olie
 Nieuw Twin Air luchtfilter
 Originele Honda instructieboekjes
 Originele handvatten en ketting worden meegeleverd


Perfect onderhouden en nooit zwaar belast. Geen zandbanen, enkel lichte inzet. Dé kans om een bijna nieuwe 2024 CRF 250 te kopen voor een scherpe prijs!


Prijs is marge – geen btw van toepassing.


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion