Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT - 2022

Garantie: Ja
10340 Km
Zwart
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

Honda CRF 1100 AFRICA TWIN DCT AUTOMAAT in ABSOLUTE NIEUWSTAAT! Slechts 10.340km!

Voorzien van een Titanium AKRAPOVIC Uitlaatdemper met Carbon hitteschild & Carbon endcap! (nieuwprijs 1.513,- euro)


Bouwjaar: 2022
kmstand: 10.340

Complete Onderhoudshistorie aanwezig! Honda dealer onderhouden (9.997km laatse service)

Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt (volgens opgave fabrikant)

Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- Anti wheelie control
- Cruise control
- DCT Automaat (flipper mogelijkheid om handmatig te schakelen)
- Bluetooth smartphone/audio-connectiviteit
- AKRAPOVIC uitlaatdemper
- Apple Carplay
- 4 Rijmodus (road, gravel, urban en offroad. Verder zijn er twee aanpasbare gebruikersmodi waarmee je zelf de regelsystemen kunt instellen)
- Honda Selectable Torque Control (HSTC)
- SW Motech valbeugels
- Metalen onderkuip
- Engine brake control
- LED koplamp
- LED dagrijverlichting
- Windscherm hoog smoke
- 6,5 inch TFT Touchscreen
- GIVI Topkoffer (afneembaar)

Heeft u bepaalde wensen qua opties / aanbouwonderdelen? Vraag naar de mogelijkheden en wij verzorgen voor u de motor compleet naar uw wens.

Honda heeft de CRF1100L Africa Twin de status van een serieuze offroader gegeven die ook op verhard wegdek prima bruikbaar is. Door zijn indrukwekkende uiterlijk zou je dat niet zeggen. Maar als je er eenmaal op zit en rijdt, eet hij als het ware uit de hand en lijkt het alsof hij veel minder weegt dan de opgegeven 236 kg.

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Ambachtsweg 3C
5071 NS Udenhout (nabij Tilburg / Den Bosch)
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JVL Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion