Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL DCT - 2025

Prijs:
€ 14.099,- € 14.999,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
MATTE BALLISTIC
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Het gaat niet alleen om waar je bent geweest. Maar ook om waar je naartoe gaat.

En de nieuwe CMX1100 Rebel is gebouwd om je daar te brengen in een unieke, street cruising stijl.

De karaktervolle tweecilindermotor heeft meer pit en pikt krachtig op vanaf lage toeren tot in het middengebied.

Een ruimere zithouding - het stuur is verhoogd en meer naar de rijder gericht, de voetsteunen zijn naar voren geplaatst en het zadel is 10 mm hoger - zorgt voor een comfortabelere en zekerdere zithouding.

En een helder nieuw 5-inch TFT-scherm, met Honda RoadSync smartphone connectiviteit, houdt je volledig op de hoogte terwijl je aan het rijden bent.

CMX1100 Rebel Special Edition bestaat uit:

Chromen bar-end spiegels
Zeer stijlvol, uit aluminium gesneden en ontspiegeld zijn ze de eerste van hun soort die ooit op een Honda voor de openbare weg zijn gemonteerd - afgezien van de legendarische RC213V-S die is afgeleid van de MotoGP-machine.

Zadel met diamantstiksels
voegt echte luxe toe voor die lange rijdagen. Het SE-zadel biedt comfort en ziet er goed uit.

Individuele styling
verkrijgbaar in twee verbluffende kleuropties met een unieke aluminium afwerking, waardoor het ruwe metalen karakter goed tot zijn recht komt. Een compacte koplampkap heeft dezelfde kleur als de brandstoftank met hotrod-uitstraling.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion