Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 RR FIREBLADE - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
ROOD WIT
Vermogen:
Teller:
31.150 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
honda - cbr-1000-rr-fireblade
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Honda CBR 1000 RR Fireblade uit 2012 met 31.150 kilometer. Deze 20th Anniversary Edition verkeert in uitzonderlijk nette staat en biedt pure sportprestaties.

Uitgerust met een Quickshifter voor razendsnel schakelen en een Puig smoked windscreen dat het sportieve karakter extra benadrukt. Een unieke uitvoering voor de echte liefhebber.

Nu te bezichtigen bij Motor Venray.


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Venray
De Hulst 1
Venray
Plan de route
0478-588588
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion