Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 R - 2022

Garantie: Ja
12827 Km
Grijs
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

HONDA CB 650 R – Sportief, stijlvol en krachtig

De Honda CB 650 R uit 2022 is een sportieve naked bike die dynamische prestaties combineert met een strak, modern ontwerp. Aangedreven door een 649cc viercilinder motor levert deze CB 650 R krachtige acceleratie en een opwindende rijervaring, ideaal voor zowel stadsritten als bochtige bergwegen.

Met slechts 12.827 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en is hij klaar voor vele nieuwe avonturen. Het slanke ontwerp, het sterke vermogen en de wendbare handling maken de CB 650 R perfect voor rijders die op zoek zijn naar een motor die zowel sportief als praktisch is.

Waarom kiezen voor de Honda CB 650 R?

  • 649cc viercilinder motor voor krachtige en soepele prestaties

  • Sportief en strak ontwerp, ideaal voor stedelijke ritten en bochtenwerk

  • Afkomstig van de eerste eigenaar

  • Slechts 12.827 km gereden – uitstekend onderhouden




     

Prijs: € 7.989,-
Garantie: Ja

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken?
Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen?
Neem contact op en ervaar zelf het sportieve karakter en de uitstekende rijeigenschappen van de Honda CB 650 R!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion