Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Zeer mooie CB500X met ABS.
Te berijden met A2 rijbewijs.
Hoog windscherm.
Ideal voor touren of
Originele uitlaat,
Topkoffer Givi.
ABS, 35kw / A2 mag!
Deze motor staat bekend om zijn betrouwbaarheid, zuinigheid en comfortabele rijhouding.
Of je nu lange ritten maakt of korte stadsritten, de CB500X biedt een fijne balans tussen wendbaarheid en stabiliteit.
Ideaal voor zowel vakantie als dagelijks gebruik.
Garantie.
Snel en makkelijk financiering.
Deze beauty in het echt willen zien/horen/kopen?
Bel/app/mail!
Rob 0655857614
Occasionspecialist sinds 1981!
www.dream-cycles.com
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallel 2-cilinder |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 471 cc |
Comp. verhouding | 10.7 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 48 pk / 35 kW bij 7000 tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.7 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Staal,diamant |
Vering voor | Conventioneel telescoopvork, 41mm |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 2-zuiger remklauw, ABS |
Remmen achter | 240mm enkele schijf met 1-zuiger remklauw, ABS |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1421 mm |
Lengte | 2095 mm |
Breedte | 830 mm |
Hoogte | 1290 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 195 kg |
Leverbare kleuren | Wit/Zwart/Rood |
Beschrijving | CB500X
Kleine machine, groot avontuur.
Het beste moment om het avontuur te zoeken: zo vroeg mogelijk. De nieuwe CB500X biedt rijders de gelegenheid met een kleine, handzame Allroad motorfiets de grote, wijde wereld in te trekken. De machine voldoet aan alle eisen. Hij is zeer stabiel, weegt maar 195 kg, biedt een ergonomische zitpositie, een rijwielgedeelte dat uitstekend geschikt is voor toertochten en een sterk motorblok.
Met de sprekende vormen en de robuuste materialen doet de motorfiets sterk denken aan de Crosstourer. Net als zijn voorbeeld is de nieuwe CB500X geschikt voor korte ritjes en langere tochten. Of je nu in de stad, over buitenwegen of op gravelwegen rijdt - met deze motorfiets kun je elke uitdaging aan. Dankzij de gunstige prijs en de lage onderhoudskosten blijft er nog genoeg geld over voor andere zaken. |
Na 20 jaar te zijn gevestigd in Amsterdam, is deze occasionspecialist in 2001 naar Zandvoort verhuisd.
Volgens eigenaar Rob is het al lang een droom geweest om een motorzaak op te richten in Zandvoort. " De gelegenhied om een oud-Renault garage te kunnen huren gaf de doorslag om weer een droom tot realiteit te brengen." Vlak achter de Zandvoorts race circuit, in Zandvoort-Noord, gevestigd op de Curiestraat.
Gespecialiseerd in Harley-Davidson®, maar dan altijd een selectie van japanse inruil motoren.
 | Heemskerk, Noord-Holland |
 | 0655857614 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken