Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nette CB 500 F
- Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.
Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen.
- Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098
Opties en Accessoires: - Korte kentekenplaathouder
- Gefreesde rem- en koppelinghendel
- Bar-end spiegels
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 471 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 47 pk / 35 kW bij 8,600 tpm |
Max. koppel | 43 Nm bij 6,500 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16,7 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe, diamant type |
Vering voor | Conventionele 41mm telescoopvork, instelbare veervoorspanning |
Vering achter | Prolink mono met 9-voudig instelbare veervoorspanning, stalen swingarm met rechthoekige buis |
Remmen voor | Enkele wave disc, 320mm, 2 zuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele wave disc, 240mm, 1 zuiger remklauw |
Voorband | 120/70ZR-17M/C |
Achterband | 160/60ZR-17M/C |
Wielbasis | 1,410 mm |
Lengte | 2.080 mm |
Breedte | 790 mm |
Hoogte | 1.060 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Gunpowder Black Metallic, Grand Prix Red, Pearl Metalloid White / Matte Pearl Agile Blue, Candy Energy Orange |
Beschrijving | Eén blik. Na één blik voel je de band met deze CB500F. Deze motorfiets is speciaal voor jou gebouwd, en je weet het… Je glimlacht. Vol vertrouwen geniet je van de agressieve, nieuwe styling en van de gewaagde vormgeving. De weg is helemaal vrij. Ga je gang. Allemaal mogelijk met een A2-rijbewijs. |
WELKOM bij Bisschop Motoren.
U kunt bij ons terecht voor: - Nieuwe en gebruikte motoren - SCM Gecertificeerd inbouwbedrijf - Dynostar Testbank - Goed uitgeruste werkplaats - Schade reparatie en afhandeling - S100 en Castrol Dealer Werkplaats en onderhoud In onze ruime werkplaats kunnen wij de service geven die bij uw motor hoort. Bisschop Motoren heeft veel te bieden zoals een ruim assortiment motorbanden zodat u kunt kiezen welke band het beste bij uw rijstijl en motor past. Maar ook alle andere onderdelen zijn vaak uit voorraad leverbaar.
 |
Bisschop Motoren |
|
Mr. J.B. Kanlaan 48
Punthorst
Plan de route
|
 |
06-54220098
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken