Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1300 S ABS - 2006

Garantie: Ja
47825 Km
Rood- Wit
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
honda - cb-1300-s-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je opzoek naar een stijlvolle en krachtige motorfiets? 
Dan kan deze Hodna cb1300s Super Bol D'or met ABS wat voor je zijn.
Met zijn 1300cc tellende 4 cylinder dat 114 pk heeft met 117 nm aan koppel is dit een waar koppel kanon dat heerlijk suptiel en soepel zich door het verkeer laat rijden. 
Mede door de sportuitlaat geeft dit een mooie uitstraling als geheel. 
voorzien van:
- Handvat verwarming. 
-Valbeugels.
-Sportuitlaat.
-Aangepaste vering achter. 
-Kleine knipperlichten achter. 
-Heerlijk custom zadel.

Let op ivm hemelvaart is Motor Metaal Lelystad van 29-05 tot 04-06 gesloten 
Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Sportuitlaat, Valbeugel, vering, andere / luchtvering




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Metaal Lelystad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion