Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 HORNET - 2025

Garantie: Ja
3712 Km
MATTE IRIDIUM G
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
honda - cb-1000-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Onze Hornet-familie is compleet en de leider van de korf komt nu met een flinke angel in de staart. De nieuwe CB1000 Hornet heeft een viercilindermotor die gebouwd is om over het asfalt te scheuren met een ongeziene punch voor deze klasse. Throttle By Wire zorgt voor precieze controle, terwijl het chassis is uitgerust met een instelbare Showa 41mm SFF-BP USD-vork en een Pro-Link achterschokdemper. De onversneden agressiviteit van een straatgevecht wordt kracht bijgezet door de scherp gestileerde, dubbele ledkoplampen; een 5-inch TFT-kleurenscherm en Honda RoadSync-connectiviteit zorgen voor de nodige branie aan boord. Ben je klaar om in de aanval te gaan?
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion