 |
Motor | Vloeistofgekoeld, Revolution®, 60° V-Twin |
Boring x slag | 105 mm x 105 mm |
Cilinder inhoud | 1247 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 115 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | 9 plaat natte meerplatenkoppeling, A&S (assist & slip) |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10.969 |
Overbrenging | getande riem, 117/64 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Perimeter frame |
Vering voor | dubbele schijfrem 300 mm, veerweg 101.6 mm |
Vering achter | schijfrem 300 mm, veerweg 101.6 mm |
Remmen voor | 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 4-zuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR-19 60W |
Achterband | 240/40R-18 79V |
Wielbasis | 1700 mm |
Lengte | 2410 mm |
Breedte | 876 mm |
Hoogte | 1211 mm |
Zithoogte | 705 mm |
Drooggewicht | 292 kg |
Leverbare kleuren | Candy Orange, Midnight Pearl / Brilliant Silver Pearl, White Hot Denim, Vivid Black |
Beschrijving | In een strijdlustige cruisingpositie met volle kracht de weg op. Dit hoekvormige, op dragracing geïnspireerde stuur heeft een aluminium buitenlaag, is over buizen van 1 inch gegoten en heeft bedrading die door de binnenkant wordt geleid. Een uitstraling dus met een heftig, bruut karakter. De aangebrachte groep met drie tellers, bestaande uit opvallende en gemakkelijk afleesbare kilometerteller, toerenteller en brandstofmeter, geeft aan dat wij duidelijk de nadruk leggen op custom performance. |