Modeljaar: 2017
Garantie: 1 year HD OriginalsOpties en Accessoires: Abs, Cruise control, Dubbele schijfrem, Duo seat, Heel shifter, Led verlichting, Radio/navigatie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Milwaukee-Eight™ 107
Boring x slag
100 mm x 100 mm
Cilinder inhoud
1,745 cc
Comp. verhouding
10:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
Ontsteking
Vermogen
pk / kW bij tpm
Max. koppel
138 Nm bij 3,500 tpm
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
22,7 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
32 mm, 4-zuiger vast
Remmen achter
32 mm, 4-zuiger vast
Voorband
130/60B19 61H
Achterband
BW 180/65B16 81H
Wielbasis
1,625 mm
Lengte
2,425 mm
Breedte
Hoogte
Zithoogte
685 mm
Drooggewicht
356 kg
Leverbare kleuren
Vivid Black, Kleur, Custom Color
Beschrijving
Kilometers maken gaat makkelijker dan ooit.
Dit is het antwoord op de vraag hoe je een touring machine vol laadt met premium features en toch de gestripte bagger look behoudt.
Dealerschappen:
BUELL, HARLEY-DAVIDSON
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.