Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPRINGER FLSTS SOFTAIL - 2001

Garantie: Ja
53645 Km
VIVID BLACK W/
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
harley-davidson - springer-flsts-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2001

Orginele Springer Classic.

* 1450 CC Twin Cam motorblok.
* Carburateur uitvoering. Prachtig mooie (langzame) stationairloop.
* Open luchtfilterkit.
* Valbeugel voor.
* Whitewall banden.
* Valbeugels achter.
* Chroom & rubber floorboards.
* Passagier floorboards.
* Passinglights.
* H-D rubber handvaten.
* Afneembaar bagagerek.
* Screaming Eagle Fishtail uitlaatdempers.
* Lederen Springer tassen.
* Afneembaar windscherm.
* Rugsteun rijder.
* Afneembare sissybar.
* Highwaysteps op valbeugel.

Kilometerstand : 53.645 km.

Garantie : 12 MND BOVAG.

De Harley-Davidson wordt afgeleverd incl. aflevercheck-beurt. Uitgebreide controle op juiste werking van alle bedienings elementen, controle banden, remblokken, controle op niveau alle vloeistoffen etc. Desgewenst kan de Harley-Davidson ook afgeleverd worden incl. grote beurt. Daarbij worden alle vloeistoffen vernieuwd / bougies etc. Meerprijs daarvan : (318,--)

Verzekering : Allrisk verzekerd vanaf € 45,50 per maand.
( Ondervoorbehoud van postcodegebied, leefdtijd en schadevrije jaren.)

* INRUIL VAN ALLE MERKEN MOTOREN EN AUTO'S INRUIL MOGELIJK ! (ook met bijbetaling van onze kant)

* WIJ KOPEN OOK MOTOREN IN.(alle merken)

* VERKOOP IN OPDRACHT/BEMIDDELING OOK MOGELIJK.

U rijdt deze Harley-Davidson al vanaf 85,-- euro per maand.
Op basis van financial lease.
vraag naar de voorwaarden.

De motoren worden door onze speciaal opgeleide H-D monteurs
gereed gemaakt.

Wij geven u graag professioneel advies door meer dan 25 jaar ervaring in de Harley-Davidson branche. Graag tot ziens bij Motorcycle Point, de koffie staat klaar.

M-Point
Dopplerlaan 26
9207 HC Drachten
0512-760061
info@m-point.frl

*We hebben ons best gedaan om de informatie in deze advertentie zo goed mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
M-Point
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion