Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XL 1200 R ROADSTER - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Zwart
Vermogen:
49 kW
Teller:
6.385 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
harley-davidson - sportster-xl-1200-r-roadster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden: 

Harley-Davidson Sportster 1200 Roadster
uit 2017 met slechts 6.385 km in een hele leuke custom look.

Deze Harley-Davidson Sportster 1200 Roadster is een échte klassieker met een moderne twist. Met slechts 6.385 kilometer op de teller verkeert deze motor in topstaat. De krachtige 1200cc V-Twin levert dat kenmerkende Harley-geluid en gevoel, terwijl de speciale kuip en custom stuur zorgen voor een stoere, eigen uitstraling en extra rijcomfort.

De Sportster Roadster is de sportiefste telg binnen de Sportster-familie. Dankzij de upside-down voorvork, dubbele schijfremmen en sportieve zithouding heb je niet alleen de looks, maar ook het rijgedrag dat daarbij past. En dankzij de gemonteerde Two Brothers Racing uitlaat klinkt en presteert deze motor ook zoals het hoort !

Alle originele onderdelen zijn netjes aanwezig en de kilometerstand is gegarandeerd want de motor kwam hier binnen op zijn originele banden !

Opties:

  • ABS.
  • T.B.R. sportuitlaat (Origineel aanwezig)
  • LED koplamp (Origineel aanwezig)
  • Custom stuurkuip en stuur (Origineel aanwezig)

Prijs: 11950.- of 212.- euro per maand! (zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)

Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom wordt iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.

Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.

Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:

Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.

Met vriendelijke groet,

Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum .

  • Tel : 035-6210343
  • WhatsApp: 06-18134257
  • www.rouvoetmotoren.nl
  • info@rouvoetmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83-B
Hilversum
Plan de route
035-6210343
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion