Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Harley Davidson Sportster 883N iron bobber style met leuke aanpassingen!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Evolution™ |
Boring x slag | 76.2 mm x 76.2 mm |
Cilinder inhoud | 883 cc |
Comp. verhouding | 8.9:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 70 Nm bij 3750 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10.78 |
Overbrenging | Ketting, 57/34 verhouding |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Enkele schijf, dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele schijf, enkele zuiger |
Voorband | 100/90-19 57H |
Achterband | 150/80B16 71H |
Wielbasis | 1510 mm |
Lengte | 2245 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 735 mm |
Drooggewicht | 251 kg |
Leverbare kleuren | Black Denim; Chrome Yellow |
Beschrijving | |
MG Automotive is uw partner voor al uw automotive gerelateerde vragen en onstaan vanuit pure passie voor auto`s en motoren alles wat daarmee te maken heeft. Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring op dit gebied en zijn thuis in alle gebieden op automotive vlak. Wij onderscheiden door ons enthausiasme en betrokkenheid. Alleen 100% tevredenheid is voor ons genoeg. Voor al uw autozaken kunt u bij ons terrecht zoals bijvoorbeeld:
* Voor de aanschaf van uw nieuwe auto of motor.
* Voor de aanschaf van uw gebruikte auto of motor.
* Voor de verkoop van uw auto of motor
* Voor de inkoop van een auto of motor.
* Voor consignatie verkoop.
* Voor aankoop begeleiding.
* Voor uw wagenparkbeheer.
* Voor onderhoud.
* Voor al uw vragen over leasing
* Voor een second opinion.
Mocht u vragen hebben bel gerust of vult het contactformulier in.
Tel.: 0186-510001
 | Oud-Beijerland, Zuid-Holland |
 | 0186-510001 |
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan
om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken