Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER IRON 883 - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
RIVER ROCK GRAY
Vermogen:
38 kW
Teller:
26.435 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
harley-davidson - sportster-iron-883
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 68 Nm
Afmetingen (LxBxH): 219 x 85 x 114 cm
Tankinhoud: 13 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 2
Garantie: 12 maanden
Leaseprijs: € 112 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Eén van de laatste originele Nederlandse Harley-Davidson XL883N Sportster Iron 883. Nieuw door ons geleverd, voorzien van accessoires en onderhouden. De kleur River Rock Gray moet je in de zon zien. Keurige motor van de eerste eigenaar.

De verkoopprijs van de motor is inclusief:
- 1 jaar garantie. Geldt voor motorfietsen tot 7 jaar oud met maximaal 80.000 km.
- 120 punten check
- schadeverleden check
- professionele reinigings- en poetsbeurt
- volle brandstoftank
- druppelladerstekker
- voertuigregistratie
- 10 dagen gratis H-D Insurance (Casco met Plusdekking Europa)

Optioneel: uitbreiding garantie tot 24 maanden voor motorfietsen tot 7 jaar oud met maximaal 80.000 km.

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Optioneel: Grote onderhoudsbeurt tegen een meerprijs van € 345,=

U rijdt deze motor al vanaf: € 112,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 26,75 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

26 oktober koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Black engine guard, Detachable windshield, Swingarm bag




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Saloon
Siliciumweg 2
Amersfoort
Plan de route
033-4617398
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion