Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Grijsmetallic
Vermogen:
63 kW
Teller:
24.018 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
harley-davidson - road-glide-custom-fltrx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- 23'' Chrome voorwiel
- Performance Machine remklauwen
- LED verlichting
- ABS
- Keyfob met startonderbreking
- Valbeugels
- Floorboards, Hak-/teenschakeling, tankklep en claxon van Willy G.
- Screamin Eagle open luchtfilter
- Apehanger
- Boom Audio met Bluetooth en USB
- 2-1 Uitlaat met 2 uitlaatdempers van Bassani
- Custom zadel
- Cruise control
- Gear-indicator
- Boordcomputer
 
  • Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen. Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc. Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc. Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc. Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     

  • September Actie!

    Bij aankoop van een occasion

    - Gratis afleverbeurt.

    - 12 maanden garantie.

    - Eerste onderhoudsbeurt gratis.


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Apehanger, Audio, Bagagevak, Bluetooth, Boordcomputer, Comfort zadel, Cruise control, Customuitlaten, Floorboards, Gearindicator, Kofferset, LED kentekenverlichting, LED koplamp, Startonderbreking, USB, Valbeugel, velgen, andere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoLeo B.V.
Industriestraat 9
Hoensbroek
Plan de route
045-2031039
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion