Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE CLASSIC SOFTAIL FLHC - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Rood
Vermogen:
46 kW
Teller:
38.395 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HARLEY DAVIDSON SOFTALE HERITAGE.
Bouwjaar 2000.
38345km gelopen.
Origineel Nederlands door Westcoast geleverde motorfiets.
Nieuwe banden.
Verder veel extra's.
HD custom spiegels.
Jorg voorvork.
Chrome Tunderstar velgen.
Chrome hand controles.
Valbeugel.
Screanming eagle uitlaten.
Carburateur uitvoering.
Chrome/rubber handvatten.
Inruil mogelijk. 


 
  • VOF NINEMOTORS.
    Kijk voor meer motorfietsen op de website.
    Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
    www.ninemotors.nl
    nimot@quicknet.nl
    Westerboekelweg 11H 
    1718MJ Hoogwoud
    0644728865
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ninemotors
Westerboekelweg 11-H
Hoogwoud
Plan de route
06-44728865
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion