Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4S - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
NERO MATT
Vermogen:
Teller:
20.104 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
.

Ducati Streetfighter V4 S - 2021 - STM
Droge Koppeling - Nieuwstaat

Te koop aangeboden: een zéér nette en
professioneel uitgevoerde Ducati
Streetfighter V4 S uit 2021,
uitgevoerd in het stijlvolle matzwart
en voorzien van een hoogwaardige STM
droge koppeling - een absolute parel
voor de echte liefhebber.

Gegevens:
Model: Ducati Streetfighter V4 S

* Bouwjaar: 2021
* Kilometerstand: 20.104 km
* Kleur: Mat zwart
* Staat: Nieuwstaat - schadevrij en
dealer onderhouden

Optie: STM droge koppeling -
exclusieve en kostbare upgrade met
kenmerkend Ducati-geluid

Specificaties & uitrusting:

1.103 cc Desmosedici Stradale V4 - 208
pk

Öhlins semi-actieve elektronisch
instelbare vering (voor/achter)

Brembo Stylema remsysteem

Ducati Traction Control, Slide
Control, Wheelie Control

Quickshifter up/down

Full LED-verlichting, TFT-dashboard

Aluminium subframe en Marchesini
gesmede velgen


Deze Streetfighter V4 S combineert
brute performance met Italiaanse
finesse. De toevoeging van de STM
droge koppeling zorgt niet alleen voor
extra beleving, maar onderstreept het
unieke karakter van deze motor. Zowel
optisch als technisch in topstaat -
klaar voor het seizoen.

= Bedrijfsinformatie =

Je vindt bij Motodrome motorfietsen in topconditie.
Kwaliteit is bij Motodrome de standaard! Koop je hier je
motor, dan krijg je standaard 6 MAANDEN GARANTIE!
Liever 12 maanden garantie? Vraag naar de voorwaarden.
Aflevering door heel Nederland. Vraag naar de
voorwaarden.

In de werkplaats van Motodrome ben je op de juiste plek
voor het onderhoud aan je motor. Met respect en aandacht
voor detail wordt er aan jouw motor gewerkt. Door
duidelijke communicatie voorkomen we verassingen achteraf.

Ben je op zoek naar goed advies bij het kopen van
motorkleding? Met ruim 20 jaar ervaring word je bij
Motodrome uitstekend geholpen. Op de bovenverdieping vind
je voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding gaan we samen op zoek naar de
juiste outfit.

Inruil van je motor, auto of boot is mogelijk.

Tot ziens bij Motodrome!

Motodrome
Hannelswei 1
9251 MR Burgum

Tel: 0511 48 20 84
App: 0651 27 45 80
E-mail: info@motodrome.nl


We hebben alle moeite genomen om de informatie zo accuraat
en actueel mogelijk weer te geven. Maar fouten maken is
menselijk, vertrouw daarom niet alleen op deze
informatie. Controleer bij aankoop de zaken die je
beslissing zouden kunnen beïnvloeden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motodrome
Hannelswei 1
Burgum
Plan de route
0511-482084
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion