Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 - 2018

Garantie: Ja
39357 Km
Rood
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
ducati - panigale-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een zeer nette en goed onderhouden Ducati Panigale V4 uit 2018, de perfecte combinatie van Italiaanse passie, brute kracht en geavanceerde technologie. 

Specificaties:
- Bouwjaar:
2018
- Kilometerstand: 39357 km
- Motorblok: 1.103 cc V4 – 214 pk
- Transmissie: 6 versnellingen met quickshifter up/down
- Kleur: Ducati Red
- Gewicht: ca. 198 kg rijklaar

Staat van de motor:
De motor verkeert in uitstekende staat, zowel technisch als optisch. Altijd op tijd onderhouden (onderhoud aanwezig) en 30-04-2025 is er een jaarbeurt met rem en koppelingsvloeistof uitgevoerd.

Accessoires:
- Ducati single seat cover
- Evotech Performance korte kentekenplaathouder
- Evotech Performance radiatorbescherming
- CNC Racing clear clutch
- Smoke ruit
- Spiegels

Vraagprijs: €18.250,-
Locatie: Ducati Amsterdam
Inruil mogelijk / proefrit in overleg

Ben jij klaar om de pure adrenaline van een Panigale V4 te ervaren? Neem dan snel contact op voor een bezichtiging.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion