Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 - 2025

Garantie: Ja
1225 Km
ROOD
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De nieuwe Ducati Panigale V2 S is nu te bezichtigen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo.
De lichtste Panigale aller tijden:

De nieuwe Ducati Panigale V2 S markeert een historische overgang in de geschiedenis van Borgo Panigale tweecilinder sportmotoren, omdat hij voor het eerst niet is afgeleid van de grotere motorfiets die meedoet aan de Superbike. Volledig opnieuw ontworpen, het is de lichtste Panigale ooit. Hij weegt 17 kg minder dan het vorige model, waardoor hij zijn sportieve uitstraling heeft geërfd en een niveau van gemak, comfort en rijplezier toevoegt.

Al sinds 1957 staat Moto Hippo bekend om kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn officiële dealers van Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Bij Moto Hippo vind je niet alleen de nieuwste motoren, maar ook een selectie van meer dan 50 hoogwaardige occasions. Onze occasions worden zorgvuldig geselecteerd en garanderen kwaliteit. Verschillende garantiepakketten zijn beschikbaar voor onze occasions. Ook het inruilen van je huidige motor is mogelijk.

Naast de indrukwekkende Ducati Panigale V2 S bieden wij ook:
- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion